XXIII Zlot Hufca ZHP Bydgoszcz-Miasto „Słowianie przyjmują chrzest”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 maja 2016

1.INFORMACJE ORGANIZACYJNE

1.1. Termin i miejsce: 17-19 czerwca 2016 roku w Harcerskim Ośrodku Obozowym „Pólko” k. Koronowa
1.2. Organizatorem zlotu jest KH Bydgoszcz-Miasto i namiestnictwa

Komenda zlotu:
phm. Katarzyna Rożek – komendant zlotu
phm. Paweł Kolczyński – zastępca komendanta ds. programu phm. Danuta Żołądkiewicz
phm. Marta Borkowska hm. Wojciech Chwil

1.3. Organizatorzy zapewniają:
- całodniowe wyżywienie,
- pamiątkowe plakietki i dyplomy,
- zajęcia programowe – realizacja programu związanego z obchodami rocznicy chrztu Polski,
- dostęp do zaplecza sanitarnego.

2. UCZESTNICTWO, ZGŁOSZENIA, OPŁATY, ZAKWATEROWANIE

2.1. W zlocie uczestniczą patrole (gromady, drużyny, zastępy, reprezentacje szczepów), z pełnoletnim opiekunem.

2.2. Zgłoszenia, na kartach załączonych do regulaminu, przyjmowane będą do 13 czerwca 2016 roku, mailowo (bydgoszcz@zhp.pl) lub osobiście w godzinach dyżurów komendy hufca. Zgłoszenia po tym terminie nie gwarantują wszystkich świadczeń (plakietki) i będą skutkowały pozbawieniem zniżek z opłaty za udział. Do tego dnia należy również dokonać wpłaty składki zadaniowej.

2.3. Dodatkowa składka członkowska zadaniowa związana z udziałem zlocie wynosi 42 zł/os.

Składkę należy wpłacić na numer rachunku bankowego Komendy Hufca ZHP Bydgoszcz-Miasto

09 1060 0076 0000 3300 0063 0315 tytułem: „składka zadaniowa zlot” (proszę o dostarczenie dowodu wpłaty do 30 maja) , osobiście w KH u skarbnika hufca w godzinach jego urzędowania lub u drużynowego do 30 maja 2016r.

2.4. Przesłanie zgłoszenia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych do potrzeb związanych z realizacją zlotu hufca.

2.5. Opiekun składa oświadczenie, że posiada zgody rodziców lub opiekunów prawnych uczestników
zlotu na wykorzystanie ich wizerunku uwidocznionego w filmach i na fotografiach ze zlotu hufca.

2.6. Uczestnicy zakwaterowani będą w namiotach swoich lub wynajętych od ośrodka.

3. ZADANIE PRZEDZLOTOWE

• Harcerze, harcerze starsi i wędrownicy: Każdy patrol wybiera nazwę plenienia Słowian, którym staje się na czas zlotu. Można również wymyślić własną nazwę plemienia (nazwy plemion do wyboru pod linkiem podanym na końcu regulaminu). Przygotowuje stroje i plemienną legendę lub pieśń, którą zaprezentuje na wiecu rozpoczynającym zlot.

4. PLANOWANY PROGRAM ZLOTU W programie m. in.:

- wielki wiec słowiańskich plemion, prezentacja wykonanych strojów,
- pokaz rycerskich walk,
- słowiańskie rzemiosło,
- uczta u króla,
- dyskusja instruktorska lub sąd nad problemem: Czy warto było przyjmować chrześcijaństwo?
- przedstawienie teatralne „Przyjęcie chrztu przez Mieszka”: przygotowanie scenografii, efektów specjalnych oraz warsztaty teatralne dla aktorów – przewidujemy oddzielne zapisy dla chętnych osób.

piątek:

do godz. 18.30 do 19.30 –przyjazd i zakwaterowanie
19.30 - kolacja
20.00 - ognisko inauguracyjne – „Wiec słowiańskich plemion”
22.00 - toaleta wieczorna
23.30 - cisza nocna

sobota:

8.00 - pobudka i toaleta poranna do godz.
9.00 – śniadanie
9.00 – 12.00 – zajęcia programowe w metodykach
12.00 – 13.00 – apel
13.00 – 14.00 – obiad
14.00 – 18.00 – zajęcia w metodykach 18:00- 19:00 - kolacja
19.00 20.00 – Msza Święta
20.00 – 22.00 – Wielki teatr: „Przyjęcie chrztu przez Mieszka”
23.30 – cisza nocna

niedziela:

8.00 – pobudka i toaleta poranna do godz.
9.00 - śniadanie
9.00 – 11.00 - zajęcia programowe w metodykach
11.00 – 11.30 – apel
11.30 – 12.30 – porządkowanie terenu, zdawanie sprzętu do godz.13.00 - wyjazd z bazy.


Komenda zlotu zastrzega sobie prawo do zmian godzinowych i merytorycznych w programie.


Czuwaj!
Do zobaczenia na zlocie!

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2016-05-18
Data publikacji:2016-05-18
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Jarosław Różański
Liczba odwiedzin:2201